hocam sigortasız personel çalıştırıyorlarsa konu gerçekten çok vahim acilen teknik takip yapılması gerekiyor eğer bilgileri iletirseniz amerika başkanı dahil bütün üst düzey yetkililere iletebilirim
CodeDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortasız personel bile çalıştırıyorlar hocam. Konu vahim çözümleme yapmamız gerek.