Bankada 0 tl olsa zaten bu işi sürdüremezsin hocam
Bende kripto işi yaptım geçmiş işlemlerimden anlarsın zaten
Ya kripto alcan tl atcan
Yada tl alcan kripto atcan
Kripto alınca sabit coinleri soğuk cüzdanda tutabilirsin tl atarsıb zamanla orda işlem yapa yapa limit cogaltırsın para olmazsa zaten işlemin olmaz
Kripto alırsan zaten paran yoksa hesapta komisyonu cüzdanda bırak kalanı borsaya at çek gönder tl olarak
Diğer şekilde zaten tl gelecek de borsaya atacaksın da çekim gelene kadar da zaman gecer çok
Devamlı ticaret yapan birisi zaten müşterinin ortalama kaç kripto bozacagını veya alacağını da bilir hocam
Kısaca tl yoksa tl to kripto zorlanırsın baya
Sen kanunu okuduğuna emin misin

Ne anlattın hiç anlamadım...