Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankada 0 tl olsa zaten bu işi sürdüremezsin hocam
Bende kripto işi yaptım geçmiş işlemlerimden anlarsın zaten

Ya kripto alcan tl atcan
Yada tl alcan kripto atcan

Kripto alınca sabit coinleri soğuk cüzdanda tutabilirsin tl atarsıb zamanla orda işlem yapa yapa limit cogaltırsın para olmazsa zaten işlemin olmaz

Kripto alırsan zaten paran yoksa hesapta komisyonu cüzdanda bırak kalanı borsaya at çek gönder tl olarak

Diğer şekilde zaten tl gelecek de borsaya atacaksın da çekim gelene kadar da zaman gecer çok

Devamlı ticaret yapan birisi zaten müşterinin ortalama kaç kripto bozacagını veya alacağını da bilir hocam

Kısaca tl yoksa tl to kripto zorlanırsın baya
Sen kanunu okuduğuna emin misin Ne anlattın hiç anlamadım...