Geçmiş olsun hocam.
Ama muhtemelen senin denk geldiğin savcı arkadaş ya tanıdığındır, yada iyi insana denk gelmişsin.
Her yerde Adalet aynı işlemiyor maalesef...
Ha şöyleki er yada geç sağlanır ama bu dünyada mı, ahirette mi onu bilemem...