Günaydınlar,

Herkese Hayırlı Cumalar dilerim. İşleriniz rast gitsin İnşallah. Uyanalı 15 - 20 dakika kadar oluyor. Doğum günümü kutlamanız için konuyu açmıyorum. Aslında doğum günlerini sevmem. Pek umursamam. Bu saatte uyanmamın sebebi fiziksel sunucumun rehin tutulmasıyla alakalı bir durum. Az sonra son güncellemeleri sağlayıp hayatımın ilk ihtarnamesini çekmeye gideceğim. Sonuca göre tüm hukuki haklarımı kullanacağım. Doğum günlerini sevmem ama bu kadar kötü bir durumu yaşatan arkadaşlar için çok ama çok özel bir dosya hazırlığındayım.

Bu tarz insanlardan asla çekinmeyin. Emin olun, adaletin sağlandığına birçok kez denk geldim. Yine gelecektir. Bu insanlara karşı güçlü durmak zorundayız. En doğru ve en etik şekilde hakkınızı arayın. Zararınız 1₺ olsa dahi tüm dava işlemleriniz ücretsiz ve dilekçe hazırlamayı bilmiyorsanız bile sizinle ilgilenecek savcı arkadaşlar yardımcı oluyor. Gelişmeler oldukça forum içerisinde paylaşımlar yapacağım. Daha kötü günlerim oldu. Daha iyi günler için çabalıyorum.

Teşekkürler.