Mobil tarafı baya sıkıntılı

efektif güzel görünüyor ama mobil kısmını yapamamış arkadaslar. Birde asagiya iniyosun okey ama tekrar yukari geri donmek istediginde sayfayi yeniliyor filan.
Evet bende şimdi kontrol ettim hocam, mobil tarafı için ayar yapılır ya elementor ile.
Değerli yorum için teşekkür ederim, hayırlı işleriniz olsun.