Benim hiç kapanmamıştı ki. Sadece ilk başlarda içerde kalan parayı parça parça almak zorunda kalmıştım. Onun dışında papara kart ile alışveriş yapıp online ödemelerim düzenli olarak hesapta bulunan bakiyeden düşüyordu.
Evet ilginçtir ki benim de hiç kapanmadı. Sadece ilk başta olaylar patlak verdiğinde bir limit kısıtlaması getirildi. 1-2 gün sonra o limit de arttırıldı, birkaç gün sonra ise komple kaldırıldı. Benim dışımda böyle olan var mı diye merak ediyordum, varmış. 🙂