Konuyu görünce, benim hesabı kontrol ettim, incelemeden çıkmış hesap kullanılabilir yazıyor 1 ay sonunda.
Sevinmedim. İçerisinde 3 kuruş paramız olan hesaplara birden el koyulması hiç hoş değil, madem hesap açılacak, neden kapatılıyor? Suç ne diyorum, inceliyorlar gibi bir geçiştirmeyle cevaplıyorlardı. Saçma.