Konu
Herkes kullandığı saati atsın | R10+
02-07-2025, 23:52:34
#17
meksec
KenX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu saatten almayı düşünüyorum, acaba bileğinizde bir fotoğrafı var mı hocam?
bende şu modeli düşünüyorum iconic olarak nasıl