Konu
Herkes kullandığı saati atsın | R10+
02-07-2025, 23:22:44
#16
KenX
Gizlilik Arıyorsan Uk Sim
YaLaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu saatten almayı düşünüyorum, acaba bileğinizde bir fotoğrafı var mı hocam?