Bu grafiği paylaşmaktan sıkıldım. Ama en neti burada görünüyor. Altın geçmişte 3-4 ay boyunca %20-30 düşse bile 1 yıllık süreçte 2008'den beri kimseyi zararda bırakmadı. Olumsuz senaryoda 3 ay boyunca %20-30 düşse de sorun değil diyorsak bence altın her yerden alınır.