Konu
Herkes kullandığı saati atsın | R10+
02-07-2025, 14:24:28
#9
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ara ara alıyorum ama sonra atıyorum kenara kullanmıyorum. Saat rahatsız ediyor