gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomik özgürlüğümü kazanıp yurtdışına yerleştim..

Hiçbir şeye tahammül etmek zorunda değilsiniz...

Çaresizsen..Çare sensin
Konu cahillik