İzmirde baya deprem görmüş biri olarak evka 3 altı kayalık en sağlam yerlerden birisi hocam karşıyakada biz ekim depremini iyi şekilde hissederken eski komşularımız evka 3 te o kadar da etkilenip hissetmemişti. Orası dışında Sasalı ya çok iyi diyorlar depremden sonra baya o tarafa göçte aldı izmir. Nerede yaşayacağınız konusuda birazda bütçe meselesi açıkçası. Ben evka 3 te kirada oturuyordum çok eski binada var yeni binalarda var ama altı kayalık vs pahalı bir yer sasalı içinde son dönemde fiyatlar iyice arttı diyorlar ama orasına hakim değilim ben karşıyakada şemiklerdeyim buradada 5 - 10 yıllık binalar genelde 4 katlı sağlam altyapıda ama tabi dediğim gibi bir evka3 değil