Bir dizide görmüştüm katolik ve ortadoksları birbirine düşürmek için kilise yakıyorlardı. Bizim ülkemizde de aynı hesap. Sözde seküler, aydın kesimle sözde dindar kesimi birbirine düşürmek için böyle kutuplaştırıyorlar işte. Bakın niye sözde diyorum çünkü iki tarafta sadece öyle gözüküyor normalde öyle insanlar değiller, hepsi maşa. İşin sonunda bu maşayı tutanlar hem çoban gibi koyun güdüyorlar hem de rantlar sayesinde ada ülkelerindeki banka hesaplarına sürekli yeni sıfırlar ekletiyorlar.

Bu kadar basit bir şeyi anlamak için üstün zekaya sahip olmaya gerek yok, biraz objektif bakınca zaten her şey gayet açık aslında ama daha devlet ve hükümet ayrımını yapamayan insana ne anlatabilirsin ki.