Hocam evler ve altları sağlam olduktan sonra yıkılmıyor diyor çoğu insan ve depremi yaşayan kişiler. Ben de öyle olduğunu düşünüyorum. İzmirden başka seçenek yok maalesef ben de çok gelme taraftarı değilim
Büyük İzmir depreminde İzmir'deydim. Siz istediğiniz kadar sağlam evde oturun 10 saniye daha deprem devam etseydi tüm İzmir yerle bir olacaktı bunu yaşayan bilir. Büyük bir depreme yakalandınız mı bilmem ama Allah göstermesin diyeyim 3 ay psikolojimiz bozuldu tüm İzmir uyuyamadık.
Karar sizindir.