Minamber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir'de milletin bir yerleri sismografa döndü haberiniz olsun. En son 5-6 şiddetindeki tüm depremleri biliyor ve yerimizden bile kalkmıyorduk. İzmir deprem için en son gelebileceğiniz yerlerden biri.
Hocam evler ve altları sağlam olduktan sonra yıkılmıyor diyor çoğu insan ve depremi yaşayan kişiler. Ben de öyle olduğunu düşünüyorum. İzmirden başka seçenek yok maalesef ben de çok gelme taraftarı değilim