Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem vaktin degerli, niye biryerlerinizden uydurup bir de utanmadan "cok iyi biliyorum" diyorsunuz?
Bi sey bildigin yok, ancak burda bos bos degerli vaktini harciyorsun!
Boş yorum yazı göremiyorum