DiscordTedarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereksiz mağduriyet diye bir şey söz konusu değil hocam. Siz neyi ima etmek için açtınız, çok iyi biliyorum.
Niyet okumak benim işim değil, bu yüzden size laf anlatmak için değerli vaktimi harcamayacağım.
İyi forumlar dilerim.
Gerçekten sizi ima etmiyorum. Neyden bahsettiğinizi bile bilmiyorum hocam. İyi forumlar.