MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Şeriatı isteyen ile Erdoğanın istifasını istemek eylemi aynıdır aslında ikiside kendi yönetilme ve yönetenini talep ediyor. Birisi Şahsı diğeri Sistemi istiyor ikisinin de haklı sebepleri var. Peki ben her ikisini de istemeyen birisi olarak ne yapacağım?

Mesela Hırsızlık yapıp Adaylık açıklayanın peşinden mi gideyim ? Yoksa diğer tarafların mı? Ben bir yol olduğunu daha düşünüyorum Şerefli ve Onurlu bir şekilde yaşamak ve devam etmek için her ikisinin peşinden gitmek yerine Hırsıza hırsız deyip Namuslu ve Şerefli bir aday çıkarmaktır.
Aynı değildir. Diğer görüşünüze katılıyorum.