Şimdi sağlık bakanlıktan aradılar, hiç birsekilde yardımcı olmadılar, nukleoplasti her hastanede olmuyor, bunu doktorunuza danışın dediler, danıştım dedim, benden 192.000 TL para istediler nukleoplasti için ,dedim anlıyorum dedi. Onlarda mesai doldurmak için 2 kelime konuşuyorlar, söylediklerim kayıt altına alınıyor mu dedim. Bu dediklerimi sağlık bakanına dinletin dedim
Bu ülkede parası olan yaşasın, parası olmayan ölsün şeklinde sağlık sistemi var. Dedim haklısınız dedi bayan kapattık. Çözüm odaklı aramiyorlar