hocam onuda kullanabiliyorsun vscode terminal yada cursor terminalde kullaniyorum 5 kat daha fazla fark ediyor 4 tane uygulama çok rahat çıkarttım cursor kanser ediyor çok fark var
Hocam nasıl oluyor bu ? Kaynak var mı acaba ? Bende cursordan bıktım hem kısıtlıyorlar hemde artık claude için sınırsız kavramı kalmadı