paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umudu mafyadan mı bekliyorsunuz. Bi ton hayır kurumu var. Onlara başvurun
bu soyledıgıne kendın ınanyormusun cıdden hocam :d depremde kac mılyar topladılar nerde o para adamlar depremden kac ay sonra bıle su bulamıyordu