Devletin güzel hastaneleri seni dogruyor fıtık ameliyatında belini yarıyorlar. Daha önce ameliyat oldum tekrar olmak istemiyorum bacağımi kaybetme ihtimalim var sinir zedelenmesi sonucu , iğne ile tedavi var ama. Çok pahalı
Hocam annem oldu seneler önce İstanbul Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi güzel istersen bi araştır derim şuan allaha şükür senelerdir cok iyi