4 ticaret (alış veriş yaptım ) daha doğrusu yapamadım !
3 tanesi zar zor paramı iade etti ( yenikoza denilen mağaza ürünleri vermiyor )
1 tanesini alabildim ilk ondan almıştım geldi aynı kişiden yine satın almak istedim yine ürünler stokta yok ..vs olayları döndü.. ( not: o kişi dolandırıcılıktan banlandı bilmiyorum belki tesadüf )
uzun lafın kısası hem satanlarda hemde mağazada sıkıntı var !
mağazada bir tuhaf fahiş fiyatla ürün satıp tc kimle iş yapıyorlar..vs vs ürün fiyatını ödüyorsun 2 gün sonra ürün yok diyorlar...
bakiye satanlarda kumarcı olduğu için devamlı seninle kavga ediyor.