Levirora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz sorgulanması gereken şeyleri sorgulamadığınız için o bahsettiğiniz sıfattasınız.
Ekonomi neden böyle? Neden araba alırken 1 kendimize 3 devlete alıyoruz? Neden asgari ücretli çalışan sayısı %40’ın üzerinde? Gibi şeyleri sorgulamak yerine bunlarla devam edin, size müstahak
ÖTV'yi getiren Bülent ECEVİT. Neyden bahsediyorsun sen ya