270 civarlarında olacak ama kışlasız olayı çıkabilir çok dillendi twitter'da falan, milletvekilleri falan paylaşmaya başladı bu durumları. 2026 yanılmazsam eğer seçim yılı olabilir ve vergi affından kışlasız bedelli askerliğe kadar birçok şeyi gündeme getirebilirler çünkü aşırı kan kaybetti iktidar. Çok aceleniz yoksa 2026'yı bekleyebilirsiniz teciliniz henüz yeni bittiyse yani. Ayrıca 1 küsür milyon yoklama kaçağı varmış ülkede, gayet ciddi bir gelir kapısı olabilir, örneğin 300-350 bin kışlaya gitmeden, 270-280 civarı kışlaya gidilecek tarzında bir şeyler de olabilir şahsen bekliyorum çoğu kişi çok şikayetçi 1 ay alıkonmaktan ve yurtdışındakilerin sadece parayı verip Türkiye'dekilerin 1 ay alınmasından.