angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden böyle şeyler CHP'de oluyor hep. Bunları da sorgulamak gerek. İBB başkanı yolsuzluktan içerde, partinin genel başkanı rüşvetten başkanlıktan ihraç edilecek..
Biz karşı mahallenin tabiriyle koyunlar olarak bunları sorguluyoruz ama çoban arkadaşlar sorgulamıyor
Siz sorgulanması gereken şeyleri sorgulamadığınız için o bahsettiğiniz sıfattasınız.
Ekonomi neden böyle? Neden araba alırken 1 kendimize 3 devlete alıyoruz? Neden asgari ücretli çalışan sayısı %40’ın üzerinde? Gibi şeyleri sorgulamak yerine bunlarla devam edin, size müstahak