Sorun da bu zaten. Mağazamızı kapattılar ama neden yok çözüm yok dönüş yok. Hediyelik eşya mağazası öyle oyun v.s satışı da değil. Eski kalitesi kalmamış artık reklamlarla ayakta durmaya çalışıyorlar.
dediğinize katılmıyorum

Sitelerin neredeyse hepsinde paytr var hala