TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hayırlı olsun. kanalı nasıl ispanyol yapıyorsunıuz peki? kanal açarken ülke sormuyor sanırsam
Sağolun 🙏 video seslendirmesi İspanyolca ve başlığı İspanyolca yazmam yeterli oluyor