saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle saçma şey mi var hocam.
Yolun yarısını gitmedin, tamamını gittin iş için. Dolayısıyla tamamını vermek zorundalar.
bir kahve zinciri firmayla göriştim halledecekler.