Anormal terlemenin sebebi vücuttaki anormal bir durumdur. Muhtemelen bir organda problem var. Bu kalp de olabilir ter bezleri de olabilir diyabet de.
Hızlıca doktora görünün derim.
Aşırı terlemek bazı hastalıkların belirtisi olabilir görünmenizde fayda var
Teşekkürler, son zamanlarda zaten böbreğimde sürekli olmasa da ağrılar vardi. Bir kere yürüyemecek hale geldim ama doktora görünmedim. Bugünlerde cildiyeye gideceğim. Böbrek için de dahiliyeye gideceğim.