ereneren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarısını vermeye niyetliler de yarısını napcam bilmiyorum
Öyle saçma şey mi var hocam.
Yolun yarısını gitmedin, tamamını gittin iş için. Dolayısıyla tamamını vermek zorundalar.