Cebimdeki paralar, fişler sırılsıklam oluyor. Elimdeki telefonun arkası ıslanıyor, cebimdeki kartlar yapış yapış oluyor. Cüzdanımin içi leş gibi oluyor.
Bunun bi gıdayla falan çözümü yok mu?