Başınız sağolsun hocam, geçen sene babanemin vefayını gecenin 4.5 uğunda müşterime pizza teslim ederken öğrendim. Müşteri ile biraz bakıştık ve teslimden sonra bir anda boşalma yaşanmıştı. Kendisi beni büyütmüştü. Ne hissettiğinizi anlıyorum. Hala daha acısı geçmiş değildir bende. Kendisi inşallah huzur içinde yatıyordur. İş bir şekilde yine oturur yerine. Giden geri gelmiyor. Gidenlede gidilmiyor hayat devam ediyor ancak. O 5-10 gün bir şey görmüyor insanın gözü. Yinede çok düşünmemeyi tercih edin. Sağlıcakla kalın hocam. Tekrardan başınız sağolsun.