selam millet bir projemi cursor ile tamamlıyım dedim beyfendi ne yaptı header ve footer kaldırdı projeden

) yok bana göre değil bu cursor onu anladım
Şu anda App bileşeninizde Header ve Footer zaten kaldırılmış durumda (veya hiç eklenmemiş).Eğer başka bir yerde (örneğin MainApp, sayfa bileşenleri veya layoutlarda) Header veya Footer kullanımı varsa, onları da kaldırmak gerekir.
Selamlar,
Hocam cursor gerçekten çok iyi olduğu kadar bir o kadar da berbat olabiliyor,örneğin ufak kodlarda 500-700 satırlı kodlarda bozmuyorken 1000-1500 ve üstünde saçmalıyor eğer hala devam ediyorsanız cursor rules dosyası kullanınca birazcık daha düzeliyor denildi,öyle bir deneyebilirsiniz.