Bütün adsl vds altyapısı superonline hariç turktelekomu kullanıyor. Fiber varsa hiç durmayın direkt turknet e geçin. Turktelekom vdsl vardı sozde 100mbit diye 50 mbit veriyorlardı en son binaya turknet fiber geldiği gibi geçtim şuan hızım 900 mbit down 700 mbit up şeklinde akşamları yogunlukta 600 lere filan düşüyor.
Hocam vdsl ile sürünüyoruz, fiber olsa asla durmazdım bende