sorun devam ediyor benim tahminim Türk telekom kasıtlı olarak millenicom a verdiği internet hızını daraltıyor. bir nevi rekabet tekeli dayatıyor. ya da borçları var türk telekom a ödemedikleri için de türk telekom internet hızını düşürüyor. Sorun öyle bölgesel falan değil mide bulandırıcı şeyler dönüyor
Mümkün hocam evde 2 abonelik var biri Türk Telekom diğeri netspeed'di. Netspeed ilk zamanları modeme ulaşan hız 60 65 mbps civariydi bir gün internet kesildi 40 45 düştü artık 35 mbps üstü alamıyorum kablo 15 yıllık belki kablodan dedim ama yok diger kabloda da aynı değerleri aldım. Aynı modemden daha önce 65 hatta bazen 70 mbps alıyordum. Bu durum bana hiç normal gelmiyor