İki ay önce socar firması millenicomu bizim türklere satmış albaraka almış. Bunların yapacağı iş anca bu kadar olur. Yazıklar olsun. Comnet kullanıyordum battı millenicoma geçtim tek 1000 mbps veren firma oldugu için bunlarda 4 gündür internet vermiyor. Ben bunların yaptığı yapacağı işi sokayım. Yazıklar olsun paramızla rezil oluyoruz.