Galiba altyapı çalışması var türk telekom 1 haftadır altyapı olan yere tekrar kablo çekiyor mahalledeki her eve internet kablosu çekip kapıya kadar bırak tılar ne alaka ise bir kaç ev olsa internet kurduranalr var derdim ama her kapıya
En azından bilgilendirme yapılabilir, bunlar yüzsüz firmalar, ulaşana madalya vermeleri gerek...