Selam olsun,
Saygı ve sempati duyulan biriyken ve partinin büyüğü olacakken bir nefret objesine dönüyor olmasını üzüntüyle takip ediyorum.
Üzüntüm, kendisine sevgimden değil.
Bir insanın kendi itibarını bu kadar basit ve hızlı şekilde tüketmesiyle ilgili.
Umarım son anda bir aydınlanma yaşar ve kimin kayığına bindiğini fark eder.