Bence de sorun olmaz zaten düz mantık düşünelim tüm evden geçen borular sabit sadece kombi farklı oluyor.
Yoguşmalı kombi daha verimlidir yogusmasiz verimsiz ama çalışma prensibi aynıdır suyu ısıtır borulardan gönderir devir daim yapar.
Yeni oturan kişi geldiğinde gaz açılışına gelen kişi dikkat edip kombiye bakarsa sıkıntı çıkartabilir. Onun dışında problem yok fakat projede marka hermetik mi yoğuşmalı mi vs. Her şey yazıyor.
Eyw , projeyi artik hallederler yeni girecek kisi, ben saglik tarafinda riskli bir durumda yok anladigim kadariyla, gaz kokusu yok ama bir suphe etmiyor degil insan, cakmakla arada bir kontrol edesim geliyor 😂