İyi aksamlar
Kurum lojmaninda kaliyorum cok yakin surede lojmani bosaltmam gerekebileceginden dolayi kombim bozuktu , ikinci el kombi taktirdim, eski olan kombi yogusmali , suan takilan yogusmasiz . Tabi cahilligimizden cok problem olacagini dusunmedik. Proje falan ugrasacak suanlik vakit yok ama risk unsuru olusturabilecek bir durum sizce varmidir, montaji yapan ustayla konustuk hic bir sorun olmaz vs diye konustu fakat isinde puruz cikmamasi icinde demis olabilir. Sizce dikkat etmem gereken durum varmidir.