ben hollanda vatandaşı ile evlendim evli olduğum halde hollandaca dil sınavı istediler geçemezsen vize/oturum vermiyorlar a1 seviye. halbu ki ikimizde ingilizce konuşuyoruz. En iyisi konsolosluğu arayıp sormanız her ülkenin farklı kuralları var. Bizim gibi ülkelere ne yazık ki benim yaşadım durum gibi saçma kurallar koyabiliyorlar. Sınavı geçtikten sonra oturum kartı vize verdiler. Sınavsız evlilik belgemiz ile başvurduk hem para yandı hem vize hem zamanımız.
Teşekkürler Hocam Türkiyede Bulunan Finlandiya konsolusluğuna mı sormak gerek yoksa Finlandiyada mı bulunan Türk konsolosluğuna mı ?