$ para birimi ile hesap oluştururken 50$ provizyon ödemesi istiyor bunu düşürmem ya da atlatmam mümkün mü? Hesabı oluştururken kampanya kurmadan atla yapamıyorum.
Şunları denedim:
-google pay'e kart ekleyip ödeme profili oluşturdum
-Hesabı çerezlendirdim
-Gmail eski
-Geo ip uyumlu
-MCC ile hesap oluşturdum
Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim.