Burada aklı selim olan zeka seviyesi düşük arkadaşlara laf yetiştirmeye çalışmayın kendinizi küçültürsünüz, Türkiye'de artık sağ bitti arkadaşlar bugün yada 3 yıl sonra seçim olsun ne rte ne de başka bir aday artık 1. parti olma imkanı yok bana göre sağ partilerin.
İktidarın şuan ki tek korkusu yenildikten sonra olacak olanlar akp tarafında dağlara taşlara sığdıramadığınız isimlerin çoğu hükümet değiştiğinde ya ülkeyi terk edecekler kaçacak yer arayacaklar yada demir parmaklıklar arkasında onları göreceğiz artık, değişim şart ülkede hepimiz bunu istiyoruz.