Konu için teşekkürler hocam tam ben açacaktım.

Arkadaşlar MARS Datacenter'ın Türk Telekom ağındaki oluşan sorun sebebiyle sıkıntı var,en kısa sürede çözeceklerini söylediler ve ayrıca sanıyorum ki datacenter değişikliğine gidileceği hakkında bir bilgi var.