Merhaba, kamuda çalışıyorum memurum. Aynı kurumun başka birimine gitme durumum var ( isteğime bağlı) ancak çok karasız kaldım. Size iki işten de bahsetmek ve fikrinizi almak isterim.

İŞ 1 : ( Hali hazırda bulunduğum birim )
- Yaklaşık 2 senedir bulunduğum ortam
- Genç bir ekip var
- İdare ile çok çok iyi bir aram olduğu söylenemez.
- İş yoğunluğu orta düzey
- İdarecilerimiz hastane postane işlerinde esnek davranabiliyorlar.
- Ömür boyu masa başı olarak düz memur kalırım. Yükselme imkanı yok.
- En çok rahatsız olduğum durumsa ciddi olan bir ilişkim vardı ve bitti. Malum kişiyle aynı kurumda çalışıyorum ve ortak arkadaşlarımız var ancak kendisi beraber bir ortamda bulunmak istemediğini dile getirdi. İster istemez diğer arkadaşlarımla olan durumumda etkilendi. ( Kurumdaki 1 erkek dışında gerisi kız çalışan ve arkadaş olunca saçma sapan bir hal aldı ayrılık sonrası durum )
- Birimdeki bazı içsel rahatsızlıklar ve bunları kafaya takmaya başlamam
- Dedikodu hat safhada ( çok rahatsız ediyor beni )
İŞ 2 :
- Yüksek ihtimalle genç bir ekip yerine orta yaş ve üzeri çalışma ekibi olacak. (Yaşım 28)
- İdare nasıldır hiç bir fikrim yok.
- İş yoğunluğu tahminimce yüksek olacak
- Gelecek olarak yükselme imkanımın olacağı ve çevre edinebileceğim bir birim.
- Gözden uzak olan gönülden de ırak olur felsefesi
- Rahatsızlıklardan uzak yeni bir sayfa

ORTAK NOKTALAR :
- Her ikisi de aynı maaş
- Her ikisi de masa başı
- Her ikisi de aynı il aynı bölge içinde tabiri caizse a bloktan b bloğa geçmek gibi olacak