Güzel bir hikaye fakat maalesef bazıları için kırıcı olabilir. Hakkını alamadan göçen, madende kaçak çalışırken hastalanıp kaçak olduğu ortaya çıkmasın diye yakılarak öldürülen insan var çok uzakta da değil kendi ülkemizde. Bu adamın şimdi hakkı kalmadı mı şimdi bazılarında?
Allah öbür dünyaya bırakmasın diyelim daha doğru olur.
hocam hak sizinle birlikte ölmüyor arkanızda kalanlar mutlaka hakkınızı savunuyor fakat haklısınız hak işini bu dünyada çözmek en güzeli