xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz öyle yapıyor iseniz tebrik ederim
Benim taktiğim biraz daha farklı şimdi burda söylersem gören herkes yarın tüm sosyel alanlar da videoları reals boyutunda yapacak

ben çalmıyorum. çalınmaya karşı da videoya logomu bastırıyorum. en başta sol üstte şöyle böyle vs diyerek. size de tavsiye ederim. burdan söyleme de özelden paylaşırsan sevinirim.