dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harbiden bu işin ispatı da olmaz çalan çalana giderse ne olacak

hocam dikeyi veo2 de yaptıırp sesi sonradan mı ekledin? yoksa direk veo3 de dikey mi yaptın?
Hocam siz öyle yapıyor iseniz tebrik ederim
Benim taktiğim biraz daha farklı şimdi burda söylersem gören herkes yarın tüm sosyel alanlar da videoları reals boyutunda yapacak